Air Navigation Pro i espai aeri de la penínsul·la

Què és el Air Navigation Pro per l’iPhone?

Descripció:
Navegació aèria és un Sistema d’Informació de Vol Electrònic (EFIS) una aplicació de navegació per aeronaus en temps real i una eina de planificació de vols. L’ús del receptor GPS (integrat o extern) i els acceleròmetres de l’iPhone que pot emular diferents tipus d’instruments reals IFR o VFR navegació de les aeronaus.

Doncs feta aquesta petit introducció en la última versió del software (3.0.1) disposa de un servidor web on podem pujar informació al iPhone respecte a espais aeris, waypoints ….

Li he afegit la característica de l’espai aeri de la península.

Deixo els enllanços per obtenir les dades.

Air Navigation Pro

Worldwide Soaring Turnpoint Exchange Airspace for Spain

AirSpace ES OpenAir Format

2 thoughts on “Air Navigation Pro i espai aeri de la penínsul·la

  1. Hola. mi iPad se rompio, lo sustituí por uno nuevo y volví a instalar la app pero no puedo entrar en la información de los campos, ya sabes, frecuencia de radio, orientación y longitud de pista, etc. Pero lo peor es que había comprado el modulo de 3D para toda España y me pide volverlo a comprar, y son 49 pavos, que puedo hacer?
    Muchas gracias y un saludo
    Paco.

  2. Hola Paco,

    Respecto a la edición de campos creo que lo puedes hacer como antes. La verdad es que en las úlitmas versiones no lo he probado pero no me consta que no funcione. Respecto a las compras en la versión 5 tienes en “Configuration” -> “Map Store” -> “Restore Purchases”. Si presionas este botón deberias poder recuperar las compras realizadas. La cuenta que utilizas en el AppStore en tu iPad actual debe ser la misma que cuando lo compraste en su dia.

    Saludos y buen vuelo.
    Sergi

Comments are closed.